Конечно отворено прашањето за спортските медиуми и нивната важност во промоција на македонскиот спорт!

273

Агенција за млади и спорт преку Европска недела на спортот во Македонија и проектот BeActive, финансиран од Европската комисија, а имплементиран од АМС од 2018 во изминатите два дена организира конференција под името “Промоција на македонскиот спорт во медиумите”.

За првпат во Македонија е организирана прес-конференција на која е потенцирано значењето на спортските медиуми за развојот и промоцијата на спортот. На истата присуствуваа претставници од традиционалните и он-лајн медиуми, кои како главен дел од спортот функционираат без никаква поддршка ниту од државата, ниту од приватниот бизнис сектор или ниту пак од европскиот фонд.

Новинарите преку дискусии ги посочија проблемите со кои се соочуваат, особено оние кои функционираат без никаква поддршка, поточно се приватна сопственост, а истовремено се релевантен фактор во спортот во Македонија.

Поддршка покрај директорот на Агенцијата за млади и спорт, добија од истакнати спортски работиници, Гордана Нацева, Стевче Алушовски, Љуљзим Вранези, како и од деканката на акултетот за физичка култура, спорт и здравје, Ленче Алексовска.

„Во овие два дена се разговараше разговараме за начините како до поголема промоција на македонскиот спорт во медиумите, преку решенија, ставови и идеи.
Спортот обединува, а македонскиот спорт има што да понуди и затоа треба да најдеме вистински начин како тоа да го покажеме.
Тука сме да одговориме на сите прашања и предизвици со цел македонскиот спорт да го подигнеме на едно повисоко ниво како што заслужува.
Благодарност до сите спортски новинари, спортисти актуелни и поранешни, спортски работници, универзитетски професори од ФФОСЗ кои учествуваат во оваа конференција“, рече директорот на Агенцијата за млади и спорт, Наумче Мојсоски.
ПретходноДокторот на Баерн е вистински херој! (ФОТО)
СледноДвајца Македонци, двајца спортски великани: Иџе и Пандев на кафе-муабет во Џенова!