Лука Дончиќ доминира и кога не е целосно фит. И покрај настинката и здравствените проблеми, тој постигна 35 поени во победата над Клиперс во Лос Анџелес и му донесе водство на Далас од 3:2 во серијата (123:93). Се чини дека имал дополнителна мотивација. Веројатно видел контроверзен транспарент…
Фирмата „Скајскенер“ сакаше да си направи реклама и да ги понижи Дончиќ и Мавс. Низ салата во Лос Анџелес, таа остави дигитален билборд на кој пишуваше: „Од Далас до Канкун, посетете ја нашата страница за одлични зделки“.
Со оглед на тоа што Дончиќ е активен на социјалните мрежи, не би било изненадување сето ова да го види пред натпреварот и дека сето тоа му било „дополнително гориво“ во период кога не се чувствувал најдобро на здравствена план. Следниот меч се игра во Тексас, а доколку Мавси го одбранат домашниот терен ќе обезбедат премин во полуфиналето на Западот и дуел со Оклахома. Во тој случај Клиперс ќе можат да почнат да резервираат билети за споменатото одморалиште.
A company called Skyscanner decided to troll the Mavs and their fans tonight by putting this digital billboard outside The Crypt (this screen is right across from the arena for those unfamiliar) pic.twitter.com/OQdMZ1eMNt
— Insane Asylum Sources (@hmfaigen) May 1, 2024